Tuborg og Muskelsvindfonden, der arrangerer Grøn, har i dag besluttet, at Benny Jamz ikke skal optræde på Grøn 2026. Arbejdet med at finde en afløser er allerede i gang, og den nye artist bliver offentliggjort i den nærmeste fremtid. Den udsolgte turné besøger otte danske byer fra den 16.-26. juli.
“I lyset af Benny Jamz’ igangværende retssag har vi besluttet, at han ikke er med på Grøn til sommer. Vi kender ikke retssagens endelige udfald, men vi har vurderet, at det er den bedste løsning for alle. Vi arbejder på højtryk på at finde en ny artist til sommerens program, som vil blive offentliggjort inden længe”, udtaler Indsamlingschef i Muskelsvindfonden, Theis Petersen.
Grøn er udsolgt i 2026.
