Rejsekoncern satser på WhatsApp

Rejsekoncern satser på WhatsApp

Med over to milliarder brugere er det sociale medie WhatsApp en af verdens førende kommunikationsplatforme.

I nogle uger har WhatsApp gjort det muligt for medier og virksomheder at give opdateringer, som brugere kan følge. Nu har Rejsekoncernen TUI besluttet sig for at gøre brug af denne udvidelse som en af de første brands.

Opdateringerne som TUI vil fokusere på, er rejseinspiration, autentiske historier fra TUI-kollegaer, underholdning, quiz og nyheder om bæredygtighed. TUI’s WhatsApp-kanal bliver global og på engelsk. Følgere kan ikke svare direkte men reagere med emojis. 

”At identificere nye trends tidligt er specielt vigtigt, når det kommer til sociale medier – men WhatsApp har ikke været en nem platform for virksomheder tidligere. Nu ændrer det sig, og vi er det første større rejsebrand, som tager del i det,” siger Stefan Siemon, Senior Manager Social Media & Digital Communications.

Du kan også få masser af rejseinspiration via vores søstersite VilGerneLeve.dk.

Share